460 Ford Forum banner

1 - 13 of 13 Posts

·
Registered
Joined
·
1,560 Posts
Discussion Starter #1
Pretty interesting show, with a diverse group of contestants.


My fav is Mr.Angry. ('68 Charger) Followed closely by the 57 Chevy guys, they are too funny.
 

·
Registered
Joined
·
1,560 Posts
Discussion Starter #3
LOL except when they try to do an e-brake slide and break the glass. That was too funny. The dad is starting to annoy me.

:lol:

Mike (Mr. Angry) said on another forum, that fuel mileage was their biggest problem and the fact their fuel level guage was non-functional just made it worse trying to guess how much was left in the cell.

Looking forward to the next episode!
 

·
Registered
Joined
·
6,697 Posts
I've been watching it every week. I too like "Mr Angry" that Charger is BAD A$$ Gas mileage is gonna get them in the end, IMO.

You gotta hand it to the guys from Texas (F150) they are alwys in the top! However according to the previews, looks like next week they piss some people off with their 'self policing' tactics.

Those guys from New York in the Olds CRACK me up along with the Mexicans in the old Chevy :lol: :lol: Team Chevy need to learn how to read a map :p

IMO Team F150 is the favorite to win.



Never pay again for live sex! | Hot girls doing naughty stuff for free! | Chat for free!
 

·
Registered
Joined
·
1,560 Posts
Discussion Starter #5
They were all given digi cameras by the producers to take pics with and the cameras were downloaded by the production staff everynight. They got the cameras back the next day blank. I figure they did that so the contestants could self-police if necessary.

Mike said there were STRICT rules about obeying the speed limits, so it will definately be interesting. I can't stand the Lotus knuckleheads.

Olds guys... LOL Fonzie and Chachi LOLOLOLOLOL

:lol: :lol: :lol: :lol:
 

·
Registered
Joined
·
1,102 Posts
i was just glad to see the lambo guys gone they kinda reminded me of a bunch of country club snobs all they did was show off and brag about how much money the car was
i also like the team f150 but the father and daughter team is also good but i think they might do better id the daughter dose the challanges from now on
 

·
Registered
Joined
·
62 Posts
Yeah I've been religiously recording the shows on my DVR every week.
I really like Mike's Charger followed by the Father/Daughter Trans Am Team. Gotta love the idea that they are bonding like that on a cross country competition. It would be cool to do something like that with my daughter. Hehe... unfortunately I don't think my 514 will get the best gas mileage.
 

·
Registered
Joined
·
1,667 Posts
Rather funny..

I have a 75 Hurst Olds

My father has a 57 Chevy.

The F150 guys are both firefighters... hence their excellent map reading skills, lol.

There's a lot they havent been showing, but has been mentioned by the team members themselves in other forums.
 

·
Registered
Joined
·
6,697 Posts

·
Registered
Joined
·
266 Posts
Yes What other stuff?
And what other forums?

I just watched the latest episode tonight theyt cruised into SLC.
I thought I saw some of the cars last fall on the road.
From the preview it looked like they were heading south...
Dang dumb entertaining show has me hooked.
I would have entered if I had known about it early enough

Dane V
www.fordautowrecking.com
 

·
Registered
Joined
·
1,667 Posts
Olds guys are on realoldspower.com, oldspower.com, pro-touring.com and the 73-77 Olds mailing list.

Charger guys are on Pro-touring.com

the T/A crew is on LS1tech.com

Apparently there was a lot of late night thrashing they never showed.. they all bitched about those little challenges they had to run through.. way more stuff broke than was shown, etc etc etc.
 

·
Registered
Joined
·
6,697 Posts
Interesting show last night. I though the Texas guys were gonna throw down with the lotus guys :twisted: I about busted out laughing when the Texas guy called the Lotus guy a "Bi-polar Mother#$^$&" which was almost as funny as the Honda guy calling the Texas guy "His Girlfriend" and "Bitch"...........

I can't believe Team Texas ran that F150 through the block wall!! Lucky they didn't take out the radiator!



Never pay again for live sex! | Hot girls doing naughty stuff for free! | Chat for free!
 
1 - 13 of 13 Posts
Top