Przenoszę ten wątek tutaj, ponieważ skończyły mi się pomysły na innym forum Forda. Opowiem całą historię.
Niedawno odebrałem mojego f350 z 92 roku z silnikiem 460 efi (OBD1) z podjazdu gościa, gdzie stał z przepaloną uszczelką głowicy. Wyjąłem głowice i wysłałem je do warsztatu na wszelki wypadek, zrobiłem uszczelkę głowicy i wymieniłem wszystko inne po drodze. Zmieniłem świece, przewody, rotor, pompę wody, termostat, wiązkę węży podciśnieniowych, pcv, chłodnicę, wąż, pompy paliwa, filtr paliwa, filtr powietrza (k&n).
To coś tak naprawdę działa całkiem dobrze, ale na pewno brakuje mocy. Zauważyłem, że pachnie dość bogato, co skłoniło mnie do wyjęcia świec i potwierdziły, że pracuje bogato na wszystkich 8. Upewniłem się, że potwierdziłem przerwę, zanim je włożyłem z powrotem. Wiem, że spalanie nie jest dobre w tych rzeczach, ale dostaję 6,8 i traktuję to jak nic innego, bez zmian.
Więc to, co zrobiłem lub sprawdziłem do tej pory:
Czujnik MAP odczytuje odpowiednią rezystancję i Htz
IAC odpowiednie Ohmy, chociaż było bardzo brudne, więc wyczyściłem je i włożyłem z powrotem. Załączę zdjęcie poniżej.
ECT odpowiednie Ohmy
Wymieniony czujnik 02
Czujnik położenia egr odczytuje około 1000 omów, gdy przykładam do niego podciśnienie, ale słyszę, jak się porusza po przyłożeniu podciśnienia
Wyjąłem komputer, nie widzę nic oczywistego. Kondensatory wyglądają dobrze, sprawdzam nawet czarnym światłem. Na zewnątrz obudowy było trochę łagodnej korozji, z odrobiną, która dostała się do środka, ale na płycie nie widzę nic. Poniżej załączę również zdjęcia
Znalazłem wyciek spalin na kolektorach, naprawiłem to i bez zmian.
Szukałem i szukałem wycieku podciśnienia, ale nic nie mogę znaleźć po tym, jak spryskałem to preparatem do czyszczenia gaźników.
Miałem kontrolkę silnika dla kodu poślizgu konwertera momentu obrotowego
Rozrząd ustawiony na 13
O ile wiem, nie ma ograniczenia spalin. Ustaw obroty na 3000 z podłączonym manometrem podciśnienia, a podciśnienie cały czas utrzymywało się na poziomie 18. Więc zgaduję, że kat jest dobry.
Regulator ciśnienia paliwa jest dobry, brak paliwa w przewodzie podciśnienia, a ciśnienie paliwa wynosi 30 psi, skoczy do 40 psi po naciśnięciu przepustnicy.
Kazałem zregenerować wtryskiwacze i przetestować na wszelki wypadek, kiedy po raz pierwszy go dostałem.
Jestem pewien, że o czymś zapominam, ale bogaty zapach za każdym razem, gdy przechodzę obok mojej ciężarówki, doprowadza mnie do szału i naprawdę chcę to rozgryźć.
Niedawno odebrałem mojego f350 z 92 roku z silnikiem 460 efi (OBD1) z podjazdu gościa, gdzie stał z przepaloną uszczelką głowicy. Wyjąłem głowice i wysłałem je do warsztatu na wszelki wypadek, zrobiłem uszczelkę głowicy i wymieniłem wszystko inne po drodze. Zmieniłem świece, przewody, rotor, pompę wody, termostat, wiązkę węży podciśnieniowych, pcv, chłodnicę, wąż, pompy paliwa, filtr paliwa, filtr powietrza (k&n).
To coś tak naprawdę działa całkiem dobrze, ale na pewno brakuje mocy. Zauważyłem, że pachnie dość bogato, co skłoniło mnie do wyjęcia świec i potwierdziły, że pracuje bogato na wszystkich 8. Upewniłem się, że potwierdziłem przerwę, zanim je włożyłem z powrotem. Wiem, że spalanie nie jest dobre w tych rzeczach, ale dostaję 6,8 i traktuję to jak nic innego, bez zmian.
Więc to, co zrobiłem lub sprawdziłem do tej pory:
Czujnik MAP odczytuje odpowiednią rezystancję i Htz
IAC odpowiednie Ohmy, chociaż było bardzo brudne, więc wyczyściłem je i włożyłem z powrotem. Załączę zdjęcie poniżej.
ECT odpowiednie Ohmy
Wymieniony czujnik 02
Czujnik położenia egr odczytuje około 1000 omów, gdy przykładam do niego podciśnienie, ale słyszę, jak się porusza po przyłożeniu podciśnienia
Wyjąłem komputer, nie widzę nic oczywistego. Kondensatory wyglądają dobrze, sprawdzam nawet czarnym światłem. Na zewnątrz obudowy było trochę łagodnej korozji, z odrobiną, która dostała się do środka, ale na płycie nie widzę nic. Poniżej załączę również zdjęcia
Znalazłem wyciek spalin na kolektorach, naprawiłem to i bez zmian.
Szukałem i szukałem wycieku podciśnienia, ale nic nie mogę znaleźć po tym, jak spryskałem to preparatem do czyszczenia gaźników.
Miałem kontrolkę silnika dla kodu poślizgu konwertera momentu obrotowego
Rozrząd ustawiony na 13
O ile wiem, nie ma ograniczenia spalin. Ustaw obroty na 3000 z podłączonym manometrem podciśnienia, a podciśnienie cały czas utrzymywało się na poziomie 18. Więc zgaduję, że kat jest dobry.
Regulator ciśnienia paliwa jest dobry, brak paliwa w przewodzie podciśnienia, a ciśnienie paliwa wynosi 30 psi, skoczy do 40 psi po naciśnięciu przepustnicy.
Kazałem zregenerować wtryskiwacze i przetestować na wszelki wypadek, kiedy po raz pierwszy go dostałem.
Jestem pewien, że o czymś zapominam, ale bogaty zapach za każdym razem, gdy przechodzę obok mojej ciężarówki, doprowadza mnie do szału i naprawdę chcę to rozgryźć.