Ik vroeg me af of iemand hier de verschillen tussen de twee manifolds heeft ervaren? En welke is beter? Ik bouw een 460 voor mijn 66 Comet.
Bedankt allemaal
Bedankt allemaal
Sommige van mijn tests waren er die Tom heeft samengesteld.Ford Racing 1800-367-3788, vertel Tom je combinatie
Dragweek snelste straatstok
2009 2010
8012 is de kleinste van de twee.8021 is de grootste met de Cobra-jet-poorten.Welke is de 8012 en welke de 8021?
ik had hetzelfde probleem met mijn stealth ook, hetzelfde dacht dat de doos was gevallen etc. maar zag geen schade aan de doos.... toen mijn motorbouwer mijn edelbrock-koppen porteerde, matchte hij mijn stealth tegelijkertijd en maakte de kleine deuk glad op het afdichtingsoppervlak.Ik ben echter een beetje PISSED dat het afdichtingsoppervlak van de inlaatflens 2 behoorlijke zijdelingse MASHES heeft op de rand van het afdichtingsoppervlak. en 2 kleinere mashes. Alsof de inlaat is gevallen. maar de verpakking lijkt in orde. Dit gebeurde ook met mijn holley stealth ram inlaat voor mijn SBC. Ik zal deze moeten uitslijpen om de pakking af te dichten.
Dat is een van de belangrijkste dingen waar ik zelf over nadenk, dat en de prestatiekant ervan.............Ik kon mezelf niet rechtvaardigen om de extra 130 dollar voor de RPM uit te geven.
Hoe werkt het Air Gap inlaatspruitstuk met de 61605 op een straat/strip auto?Mensen ... om een misvatting op te helderen.
De Air-Gap is NIET simpelweg een Performer RPM met een luchtruimte onder en rond de runners; hij heeft intern grotere runners dan een Performer RPM.
EN, we lijken te vergeten dat WOT en deeltraject een groot verschil is met de prestaties van al deze manifolds.