Mam świeży, podstawowy silnik 69 Lincoln, standardowe tłoki 10,5, otwór .030, splanowany blok, szlif wału korbowego .010/.010, regeneracja korbowodów - głowice DOVE, nowe prowadnice, twarde gniazda i frezowanie .010 dla czyszczenia. Nie wyważaliśmy ani nie robiliśmy nic więcej niż fabryczny standard 69, poza kolektorem dolotowym, kolektorami wydechowymi i wałkiem rozrządu na razie.
Kolektor dolotowy Weiand, podstawowe kolektory wydechowe, skrzynia biegów C6, samochód 2400 funtów z przełożeniem 4:10 posi (9.3 Olds).
Patrzę na wałek rozrządu Lunati - zakres mocy wygląda idealnie, mam już konwerter momentu obrotowego TCI 2200-2400, obecna lista części spełnia wymagania i podoba mi się "łagodne biegu jałowego". Lokalny konstruktor ma ten wałek rozrządu na półce - mówi, że jest w magazynie od kilku lat - więc mam nadzieję, że uniknę niektórych wytartych krzywek w nowych wałkach rozrządu, o których słyszę.
Kolektor dolotowy Weiand, podstawowe kolektory wydechowe, skrzynia biegów C6, samochód 2400 funtów z przełożeniem 4:10 posi (9.3 Olds).
Patrzę na wałek rozrządu Lunati - zakres mocy wygląda idealnie, mam już konwerter momentu obrotowego TCI 2200-2400, obecna lista części spełnia wymagania i podoba mi się "łagodne biegu jałowego". Lokalny konstruktor ma ten wałek rozrządu na półce - mówi, że jest w magazynie od kilku lat - więc mam nadzieję, że uniknę niektórych wytartych krzywek w nowych wałkach rozrządu, o których słyszę.